Forex trading bank negara malaysia exchange


Bank walutowy Negara Malezja Bank Negara Malezja (BNM dosłownie Narodowy Bank Malezji, oficjalnie Bank Centralny Malezji) jest malezyjskim bankem centralnym. Założona w dniu 26 stycznia 1959 r. W ramach Ustawy o Banku Centralnym Malezji z 1958 r. (CBA 1958). CBA z 1958 r. Został uchylony przez Bank Centralny Malezji z 2009 r., Który wszedł w życie z dniem 25 listopada 2009 r. Jest to organ statutowy w całości należący do rządu Malezji, który stopniowo rośnie, a obecnie wynosi 100 milionów RM. Bank informuje Ministra Finansów, Malezji i informuje ministra o sprawach dotyczących polityki monetarnej i finansowej. Historia W 1837 r. Rupia indyjska była jedyną oficjalną walutą w osadach osadowych, ale w 1867 r. Srebrne dolary były ponownie prawnym środkiem płatniczym. W 1903 r. Dolar Straits, przymocowany do dwóch szylingów i czterech (4s.), Został wprowadzony przez Radę Komisarzy Walutowych, a banki prywatne nie mogły wydawać notatek. Od tego czasu ciągłość waluty została złamana dwukrotnie, po pierwsze przez japońską okupację w latach 1942-1945, a także przez dewaluację funta szterlinga w 1967 r., Gdy notatki zarządu Waluty Malaya i brytyjskiego Borneo straciły 15 ich wartość. 12 czerwca 1967 r. Dolar malezyjski, wydany przez nowy bank centralny, Bank Negara Malezja, zastąpił dolara Malaja i brytyjskiego Borneo w par. Nowa waluta zachowała wszystkie nominały poprzednika, z wyjątkiem 10.000 nominałów, a także doprowadziła do koloryzacji starego dolara. W 1985 roku, po spotkaniu Plaza ministrów finansów G-5 w Nowym Jorku, dolar spadł gwałtownie, powodując znaczne straty w rezerwach dolara bankowego Negarasa. Bank odpowiedział, uruchamiając program agresywnego handlu spekulacyjnego, aby zaradzić stratom (Millman, str. 226). Jaffar Hussein, ówczesny gubernator banku Negara, odniósł się do tej strategii jako rzetelnego handlu Bogiem w przemówieniu z grudnia 1988 roku w New Delhi. Pod koniec lat 80. Bank Negara pod panowaniem Jaffarem Husseinem był głównym graczem na rynku walutowym. Działalność przyciągnęła uwagę wielu początkowych rynków azjatyckich, aby zdać sobie sprawę z wpływu, jaki bank Negara miał na kierunku rynku walutowego. Alan Greenspan, który pełnił funkcję prezesa Rezerwy Federalnej, później zdał sobie sprawę, że Bank Negaras ma ogromne spekulacje i zwrócił się do banku centralnego Malezji, aby go powstrzymał. Dnia 21 września 1990 r. BNM sprzedał w krótkim okresie od 500 do 1 mld funtów funta szterlinga, co spowodowało spadek o 4, centów za dolara (Millman, s. 228). W odpowiedzi bankierzy zaczęli działać przed bankructwem zleceń banku Negaras. Dwa lata później w Black Wednesday, Bank Negara starał się bronić wartości funta brytyjskiego przed staraniami George'a Sorosa i innych, aby złagodzić funt szterling. George Soros wygrał, a Bank Negara poniósł straty w wysokości ponad 4 mld USD. Bank Rok temu stracił dodatkowe 2,2 miliarda obrotów spekulacyjnych rok później (Millman, str. 229). Do 1994 r. Bank upadł technicznie z powodu niewypłacalności i został wykupiony przez malezyjskie ministerstwo finansów (Millman, s. 229). Misja Bank Negara Malaysia, jako Bank Centralny, przyczynia się do doskonałości w promowaniu stabilności systemu pieniężnego i finansowego oraz wspieraniu zdrowego i postępującego sektora finansowego w celu osiągnięcia długotrwałego wzrostu gospodarczego z korzyścią dla narodu. Zostanie to osiągnięte poprzez: promowanie kultury pracy, która podkreśla najwyższe standardy profesjonalizmu i rzetelności, ostrożności, pracy zespołowej i innowacji rozwijających i utrzymujących zaangażowaną siłę roboczą, która jest wysoce kompetentna i proaktywna, wrażliwa na zmieniające się potrzeby przemysłu, przyjmujące wspólne podejście we wszystkich działaniach promujących skuteczne wykorzystanie technologii i dobre praktyki w pracy w celu zwiększenia wydajności, efektywności i jakości stosujących politykę i praktyki w celu zwiększenia konkurencyjności lokalnych instytucji finansowych w obliczu międzynarodowej konkurencji, dysponującej niezbędnymi środkami finansowymi i instrumentami finansowymi, aby skutecznie zarządzać stabilnością walutową . Funkcje Znaczącą rolę Banku odgrywają ostrożne prowadzenie polityki pieniężnej. która od dziesięcioleci odczuła niską i stabilną inflację, a tym samym zachowując siłę nabywczą ringgitu. Bank jest również odpowiedzialny za zapewnienie stabilności systemu finansowego i wspieranie zdrowego i postępującego sektora finansowego. Obecnie istnieje dobrze zróżnicowany, wszechstronny i odporny sektor finansowy, zdolny do zaspokojenia coraz bardziej wyrafinowanych potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw, a który stał się motorem wzrostu gospodarczego. Bank odgrywa również istotną rolę rozwojową. w tym rozwoju infrastruktury systemu finansowego, ze szczególnym naciskiem na budowanie narodowych efektywnych i zabezpieczonych systemów płatniczych, a także niezbędnych instytucji (w tym Komisji Papierów Wartościowych, KLSE, obecnie znanej jako Bursa Malezja i Korporacja Gwarancyjna), które są ważne w kierunku stworzenia wszechstronnego, solidny i sprzyjający system finansowy. Bank aktywnie promuje integrację finansową. co doprowadziło do poprawy dostępu do usług finansowych we wszystkich sektorach gospodarki i segmentach społeczeństwa, a tym samym na rzecz zrównoważonego wzrostu gospodarczego. Inną ważną rolą Banku jest bankier i doradca Rządu, odgrywający aktywną rolę w doradztwie w zakresie polityki makroekonomicznej i zarządzania długiem publicznym. Jedynym organem jest emisja waluty, a także zarządzanie rezerwami międzynarodowymi kraju. Rola banku wspierana jest przez 39 departamentów Banku, obejmujących siedem obszarów funkcjonalnych: Ekonomia i polityka monetarna Głównie zapewnia dobre wsparcie techniczne i badawcze w kwestiach związanych z rozwojem, aby poprawić formułowanie polityki pieniężnej i kredytowej w promowaniu stabilności monetarnej i zapewnieniu dostępność odpowiedniego kredytu na finansowanie wzrostu gospodarczego. Inwestycje i operacje Zarządzaj krajową płynnością i kursami walut, aby osiągnąć cele polityki pieniężnej oraz zarządzać rezerwami zewnętrznymi w celu zapewnienia jej wartości i optymalizacji. Jest również odpowiedzialna za doradztwo i pomoc dla rządu w dziedzinie zadłużenia i zarządzania funduszami oraz przyczynia się do rozwoju krajowego rynku finansowego. Rozporządzenie Promowanie stabilności sektora finansowego poprzez stopniowe rozwijanie trwałych, solidnych i solidnych instytucji finansowych oraz infrastruktury finansowej, co umożliwi konkurencyjny lokalny przemysł finansowy sprzyjające zmieniającym się przyszłym środowisku, a także prowadzi inicjatywy mające na celu zwiększenie dostępu do finansowania. Ponadto formułuje i wdraża strategie i strategie w kierunku budowy i umiejscowienia Malezji jako głównego zintegrowanego Centrum Finansów Islamskich i zwiększenia możliwości finansowych konsumentów. Systemy płatności Opracuj strategie i strategie promowania niezawodnych, bezpiecznych i skutecznych systemów rozrachunku, rozliczeń i płatności w kraju. Nadzór Opracowanie, udoskonalenie i wdrożenie skutecznych ram nadzoru w celu zapewnienia bezpieczeństwa i prawidłowości instytucji finansowych oraz egzekwowania w nich skutecznych praktyk. Rozwój organizacji Prowadzenie strategicznych kierunków zarządzania, zarządzania organizacyjno-wydajnością i zarządzania programami w celu usprawnienia procesu poprawy wyników oraz wzmocnienia zdolności budowania Banku. Prowadzi również inicjatywy dotyczące zasobów ludzkich i inne strategiczne działania, aby zapewnić skuteczne wdrażanie ogólnych ram zarządzania kapitałem ludzkim. Komunikacja Funkcja komunikacyjna nabiera coraz większego znaczenia w odpowiedzi na zwiększone wymagania różnych zainteresowanych stron, dążąc do większej przejrzystości i ujawnień. Bank Negara Malezja pełni swoją rolę nadzorcy w zapewnianiu bezpieczeństwa, niezawodności i efektywności infrastruktury systemów płatniczych oraz w celu zabezpieczenia interesu publicznego. Jako nadzorca, Bank Negara Malezja formułuje ramy prawne i nadzoruje zarówno duże, jak i detaliczne systemy płatności . Działania nadzorcze skupiają się na ryzyku systemowym i ograniczeniu ogólnego ryzyka w systemach płatności w celu zapewnienia wiarygodności głównych systemów płatności i rozliczeń. Bank Negara Malezja ułatwia także usprawnianie usług płatniczych i zmian na rynku poprzez promowanie innowacji płatniczych i zapewnienie zaufania publicznego do systemów płatności detalicznych oraz korzystanie z instrumentów płatniczych. Bank podejmuje aktywne konsultacje i współpracę z podmiotami rynkowymi i zainteresowanymi stronami. Biorąc pod uwagę znaczenie płatności elektronicznych w zwiększaniu efektywności ekonomicznej, przyspieszenie migracji do płatności elektronicznych jest jednym z dziewięciu obszarów tematycznych w ramach Planu Finansowego na lata 2017-2020 wydanego przez Bank w grudniu 2017 r. Stabilność finansowa Niestabilność finansowa i jej skutki dla gospodarka może być bardzo kosztowna ze względu na skutki zarażenia lub rozsypania się do innych części gospodarki. Może to prowadzić do kryzysu finansowego, który ma niekorzystne konsekwencje dla gospodarki. Z tego względu zasadnicze znaczenie ma posiadanie solidnego, stabilnego i zdrowego systemu finansowego w celu wsparcia skutecznego rozdziału zasobów i podziału zagrożeń w całej gospodarce. Jednym z głównych celów banków centralnych jest promowanie i utrzymanie stabilności finansowej i pieniężnej, ponieważ przyczynia się do zdrowej gospodarki i zrównoważonego wzrostu. Bank Negara Malaysia wywiązuje się z odpowiedzialności za promowanie zdrowego i efektywnego systemu finansowego w Malezji poprzez zachowanie stabilności instytucji finansowych i solidności infrastruktury finansowej w celu przeciwdziałania niekorzystnym cyklom gospodarczym i wstrząsom, zapobiegając tym samym niekorzystnym zakłóceniom w procesie pośrednictwa i utrzymując zaufanie systemu finansowego. Osiąga się to przede wszystkim poprzez regulację i nadzór nad licencjonowanymi instytucjami finansowymi, zapewniając nieprzerwaną niezawodność głównych systemów płatności i rozliczeń oraz aktywnie przyczyniając się do rozwoju efektywnych rynków finansowych. Bank zachowuje czujność wobec nowych pojawiających się trendów i wyzwań wobec malezyjskiego systemu finansowego, które mogłyby osłabić stabilność finansową poprzez poświęcenie znacznych zasobów na ustanowienie silnych procesów nadzoru mających na celu wykrycie słabych punktów i wspieranie działań prewencyjnych mających na celu zapobieganie zakłóceniom systemowym. Systemy płatności W ramach definicji bankowej dla rozliczeń międzynarodowych (BIS) system płatności składa się z instrumentów, procedur bankowych, a typowo systemów transferów funduszy międzybranżowych zapewniających i ułatwiających obieg pieniężnych. W istocie ułatwia przedsiębiorstwom, przedsiębiorstwom i konsumentom transfer funduszy do siebie nawzajem. System płatności definiuje się jako każdy system lub uzgodnienia dotyczące transferu, rozliczania lub rozrachunku funduszy lub papierów wartościowych w akcie banku Central Bank of Malaysia w 2009 roku. Ułatwia to przedsiębiorstwom, przedsiębiorstwom i konsumentom transfer funduszy do siebie nawzajem. Systemy płatnicze są istotną częścią infrastruktury finansowej kraju. W Malezji system płatności o dużej wartości RENTAS, obsługiwany przez Malaysian Electronic Clearing Corporation Sdn. Bhd. (MyClear), spółka zależna ds. Płatności należąca do Banku Negara Malaysia, umożliwia transfer i rozrachunek wysokiej jakości płatności między bankami i papierów wartościowych. Jej niepowodzenie mogło przyczynić się do kryzysu systemowego i przekazać szoki finansowe do systemu finansowego. Sprawne funkcjonowanie RENTAS pozwala na bezpieczne i terminowe wypełnianie transakcji w celu osiągnięcia ogólnych wyników ekonomicznych. Bezpieczne i wydajne systemy płatnicze mają zasadnicze znaczenie dla promowania stabilności finansowej, ułatwiającej Bank Negara Malezji prowadzenie jej polityki pieniężnej poprzez umożliwienie lepszego wykorzystania instrumentów rynkowych do osiągnięcia jego celów, a jednocześnie poprawa efektywności systemu finansowego i gospodarki jako cały. Jednym z głównych filarów Banku jest promowanie bezpiecznego, wydajnego i bezpiecznego systemu płatniczego. Przydatne linki Waluta Malezji: malezyjski ringgit Lista banków centralnych: banki centralne Oficjalna strona Banku Negara Malezja: bnm. gov. my Lista instytucji bankowych w Malezji: bnm. gov. my Ministerstwo Finansów Malezji: treasury. gov. mój egzemplarz praw autorskich 2017-2017 exchangeecurrency. biz mdash Wymiana walutIllegal Schemat obrotu walutowego Nielegalny system handlu zagranicznego dotyczy kupowania lub sprzedaży waluty obcej przez osobę fizyczną lub firmę z Malezji z osobą, która nie jest licencjonowanym bankiem bankowym lub jakąkolwiek osobą który nie uzyskał zgody Bank Negara Malezji na mocy Ustawy o usługach finansowych z 2017 r. lub Islamskiej Ustawy o usługach finansowych z 2017 r. Jakie są cechy charakterystyczne Ten system obejmuje zakup lub wykupienie walut obcych lub sprzedaż lub udzielanie kredytów walutom innym niż licencjonowany brzegowy bank. Może to być również sytuacja, w której bank nieposiadający uprawnień banku morskiego wykonuje czyn, który obejmuje, jest związany z lub jest przygotowany do zakupu lub wypożyczenia walut obcych lub sprzedaży lub udzielania pożyczek walutom osobom spoza Malezji. Nielegalni operatorzy zazwyczaj działają na małą skalę i twierdzą, że mogą skutecznie świadczyć usługi przekazu bez potrzeby dokumentów lub identyfikacji. Rzadko używają dokumentów do sprawdzania poprawności i weryfikacji transakcji. Poprzez udział w tych transakcjach klienci są narażeni na ryzyko oszustwa, a ich fundusze nigdy nie mogą dotrzeć do zamierzonego celu. Nielegalni operatorzy zazwyczaj kierują reklamy na osoby poszukujące pracy, umieszczając atrakcyjne reklamy, aby zwabić potencjalnych pracowników do przyłączenia się do firmy, po czym wykorzystują je do pozyskiwania nowych inwestycji. Pracownicy najczęściej zachęcani są do bezpośredniego kontaktu z rodziną, krewnymi i przyjaciółmi, zanim będą kierowani na członków społeczeństwa. Nielegalni operatorzy zazwyczaj przedstawiają profesjonalny i renomowany obraz. nowoczesny system biurowy i zaawansowane urządzenia informatyczne, takie jak ekrany LCD, w których są wyświetlane ruchy kursów wymiany, aby zapewnić wrażenie, że prowadzi się legalną i prawdziwą działalność gospodarczą. Obiekty te są jedynie fałszywym frontem. Inwestorzy mogą handlować przy użyciu swoich kont handlowych z firmą lub przez dealerów wyznaczonych przez firmę. W niektórych przypadkach inwestorzy mogą prowadzić rachunki za pośrednictwem Internetu. Inwestorzy są również zobowiązani do podpisania umowy handlowej, która jest zazwyczaj zawierana między inwestorami a główną firmą za granicą. W większości przypadków operatorzy poinformują inwestorów, że będą musieli przesłać te umowy do głównej firmy za granicą w celu podpisania umowy. Jednakże takie umowy są zazwyczaj pozostawione bez podpisu. Jako taki w przypadku, gdy inwestorzy są niezadowoleni z przyszłych transakcji i transakcji, nie można podejmować żadnych działań przeciwko firmie, ponieważ nie ma wiążącej umowy między nimi. Inwestorzy zazwyczaj uzyskują wysokie zyski z inwestycji początkowych. To przekona ich do zwiększenia swoich inwestycji w nadziei na wyższe zyski. Ostatecznie, skończą się tracić wszystko, gdy nielegalni operatorzy nagle zaginą. Inni inwestorzy, którzy tracą pieniądze dzięki rzekomym wahaniom kursów walutowych, są informowani przez nielegalnych operatorów, że muszą płacić marżową kwotę, aby odzyskać papier. Nielegalni operatorzy mogą również zachęcać inwestorów do zwiększenia inwestycji, aby spróbować odzyskać swoje straty. Jak się bronić Tylko z licencjonowanymi bankami brzegowymi Sprawdź się z odpowiednimi władzami przed dokonaniem wpłaty lokaty Należy zachować szczególną ostrożność w odniesieniu do inwestycji za pośrednictwem Internetu Bądź sceptyczny wobec wszelkich możliwości inwestycyjnych, które nie są pisemne i jeśli inwestycja została dokonana, zachowaj kopie wszystkie inwestycje i komunikacja Uprawnione banki bankowe prowadzące obrót walutą w Malezji są następujące: Możesz zgłosić bezpośrednio do Banku Negara Malezja za pośrednictwem następujących kanałów komunikacji: Zadzwoń: 1-300-88-5465 (1-300-88-LINK ) Faks: 03-2174 1515 SMS do 15888: BNM TANYA zapytanie o Twoje zapytanie e-mail: bnmtelelinkbnm. gov. my Bank chce poinformować, że z dniem 2 marca 2017 r., Ramami adekwatności kapitałowej (Basel II ndash Risk Assets) oraz ramami adekwatności kapitałowej w przypadku dokumentów dotyczących banków islamskich (dokument dotyczący ważonych aktywów ważonych ryzykiem) zostanie wydany ponownie, aby uwzględnić zmienione wymogi dotyczące stosowania wewnętrznych szacunków dotyczących efektywnego okresu zapadalności w ramach Fundacji Internal Metoda ratingu (F-IRB). Ustawodawstwo W celu umożliwienia realizacji celów banku centralnego Bankowi przysługuje szeroki zakres uprawnień w zakresie ustawodawstwa i nadzoru nad systemem finansowym.

Comments

Popular Posts